Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

torsdag 28 oktober 2010

281010 10:24

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
I förra veckan sa jag till mina arbetskamrater att jag är så tacksam för att jag har sluppit den förkylning som snurrat runt på jobbet. Men i söndagskväll bara flög den över mig, jag trodde det skulle vara en såndär "kortis" som skulle gå över fort men icke. Det blir bara värre så i morse när jag vaknade hade jag ingen röst och jag har fortfarande inte hittat den. Det börjar bli jobbigt att inte kunna prata.
Även att jag är hemma själv och inte har någon att prata med så är det jobbigt, jag tänkte nämligen ringa till Löneassistenten men det kan jag ju glömma. Det kommer nämligen bara fram ett pip här och ett kräkande ljud där, så det blir nog inte lätt att få henne att förstå vad jag säger. Speciellt inte via telefon.
Jag får helt enkelt kurera mig och se till att bli frisk imorgon, för här är det jobb som gäller hela helgen!

Angående lägenhetsförsäljningen så går det framåt, det har varit 12 st och kollat och intresset har varit stort. Budgivningen började i fredags förra veckan och nu återstår bara en påskrift och så är allt klart.
Tjing!

1 kommentar: