Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

onsdag 6 oktober 2010

061010 19:04

Jag är ta mig tusan en kämpe in i det sista!
Ja, inte för att skryta, men jag känner verkligen så idag (läs nu). Jag har klarat det jag trodde var nästintill omöjligt.. Jobbat som en galning och då räknar jag in alla extra möten, handledningar osv vi har haft den senaste tiden samtidigt som jag har renoverat det sista i lägenheten och pluggat. Och idag fick jag ett bevis på att jag faktiskt klarat det galant, fotograferingen av lägenheten är klar och här är det jättefint! Jobbet rullar på som vanligt men det bästa av allt är ändå att jag har fått provresultaten - 1 fel på vardera prov (haft 2) och fått VG på båda inlämningarna, så nu återstår bara att se vad jag får på sista provet på fredag och inlämningen för denna veckan.

Hoppas min tur håller i sig till dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar