Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

fredag 1 oktober 2010

011010

Idag började jag dagen på akuten!
Men jag var inte döende utan hade enbart sjukligt ont i mitt öga. Men nu har en riktig läkare kollat på det och undersökt ögat rejält. Kändes som hon vände ut och in på ögat, var inte direkt det skönaste jag hade gjort men efteråt innan bedövningen släppte var det riktigt skönt. Nu har det onda kommit tillbaka igen och jag ser knappt inget med vänsteröga, men jag mår bättre när det gäller huvudet och allmäntillståndet. Så jag hoppas på en bra helg och en trevlig kväll på Konstnatten.

Nu har jag skickat in provet för denna veckan och gjort närvaroprovet så skolarbeterna får vänta till söndagkväll iaf.
Tänkte jag skulle hinna städa och springa ner med lite grejer till källaren och ta en dusch innan det är dags att träffa Mattias och Lotta vid halv sju. Senare ikväll kommer Johan och Elina också, skoj!

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar