Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

onsdag 20 oktober 2010

201010 12:44

Idag är det visning som gäller, håll tummarna gott folk!
Ja idag klockan 16.30 så smäller det rejält, för då drar visningen på lägenheten igång. Jag hoppas att det är någon miljonär som kommer och kollar på lägenheten och som giollar den minst lika mycket som vi gör. Annars går jag förmodligen i ide resten av höstern/vintern.
För nu när vi äntligen har hittat vårt drömhus så kan väl inte allt bara spricka och gå i kras?! Visst måste det väl finnas någon där ute som har någorlunda samma tycke och smak som vi har?! Och som är villig att lägga en peng på vår lägenhet?! Eller inbillar vi bara oss att den är så bra som vi tycker?! Usch, alla dessa frågor. Jag hade hellre hoppat över denna dagen och dom tre, fyra, fem, sex närmsta dagarna. Snacka om att vi är nervösa här hemma och vi kan inte göra något åt det, vi kan inte göra lägenheten snyggare än vad den är. Nu har vi gjort vårt så nu överlåter vi resten till er, ni som är intresserade av att köpa en lägenhet.

Jag hoppas för allt i världen att vi får ett riktigt bra bud och att det går ihop sig med huset.

Snälla ni där ute, önska oss lycka till för vi vill verkligen flytta till vårt drömhus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar