Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

tisdag 5 oktober 2010

051010 10:11

Tack snälla du som gav mig mer energi idag än vad jag någonsin hade kunnat önska mig!
Ja, det var precis vad jag behövde, tack tack.
Och för er som inte vet vad jag behöver min energi till idag så ska jag förklara det.
Igår hade vi en stylist här hemma som berättade och kom med tips och ideér inför den kommande fotograferingen, som för övrigt äger rum imorgon.
Så vi fick planera om gårdagen lite och gjorde besök på IKEA, Ståhls möbler, EM, Mio och Mairo där vi köpte lite grejer för att göra det så snyggt som möjligt i lägenheten.
Så idag står det massa på schemat och för att jag ska hinna allt innan jag börjar jobba 12.30 så behövs det en hel del energi och det har jag nu.

Pga tidsbrist blir detta bara ett kort inlägg, men håll till godo, det kommer kanske mer ikväll.
Annars, önska oss lycka till inför fotograferingen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar