Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

tisdag 4 maj 2010

040510 12:44

Firade min födelsedag hela förra veckan!
Som överskriften lyder så kan jag berätta att jag hade kalas både på måndagen, onsdagen och lördagen. Och det drog med sig att jag åt och drack en hel del som jag inte bör göra, dvs kakor, tårta, potatis, pasta och läsk. Det är inte bra men det är tur att man bara fyller en gång per år. Pju!
På tal om tårta så blev den väldigt bra och det blev så mycket över att jag kunde ta med mig till jobbet dagen efter, vilket dom var väldigt glada för :)

(huset som vi var och kollade på i Smedby var kanon! Men alldeles för lite trädgård så vi la aldrig något bud)

I onsdags på min dag så jobbade jag en kort dag, slutade redan vid 15 och sen var det mys med Sebastian som gällde. Vi var ute och åt på Stekhuset och avslutade kvällen med bio och mys, en toppendag!
I lördags hade jag min årliga fest och välkomnade 16st in i lägenheten, det var fullt ös hela kvällen och alla var fulla och glada. Väl ute hände lite incidenter men vi överlevde det allihop.
Tack allihop! Och tack Ida för årets bästa present!!

Nu är det en ny vecka och jag har börjat en ny kurs, känns skönt att ha avslutat Medicinsk Grundkurs och väntar nu bara på betygsamtalet.

Vill passa på att säga Grattis till Louise och Oskar som fick en liten pojk i lördags, Grattis Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar