Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

tisdag 25 maj 2010

250510 9.01

Härligt att jag kan vara ledig samtidigt som det är fint väder!
Ja, det är riktigt skönt.. Jag brukar alltid ha den oturen att jag jobbar då det är fint väder, men inte dessa dagarna. Som jag skrev i förra inlägget så har jag en lugn jobbvecka.
Igår var det måndag och då gjorde jag rabarberkräm och rensade i våra garderober och fixade i källaren. Idag är det tisdag och jag ska städa från topp till tå i lägenheten, sen ska jag försöka ta mig in till stan så jag kan gå till optikern. Lutar åt att det blir nya glasögon denna våren, min plånbok gnäller lite men jag blir nöjd och så länge jag är nöjd så är min plånbok nöjd.

Jag fick aldrig med mig Sebastian till att träna igår, vi gick istället en långpromenad, så träningen ska bli av idag när han slutat jobba. Sen blir det storhandla och hem och laga mat.
Ikväll måste jag nog plugga lite och sen blir det tidigt i säng eftersom det är jobb imorgon.

Näe, nu måste jag kila, ska ta mig lite rabarberkräm.. tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar