Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

fredag 21 maj 2010

210510 12:04

Mitt liv kretsar just nu enbart kring skola och jobb.
Det är väl inte riktigt så jag vill ha det men jag vet att det bara är för en period så jag får helt enkelt gilla läget och njuta av den enstaka ledighet jag har just nu.
Igår skickade jag in inlämningen för denna veckan så i helgen tänker jag inte lägger ner någon tid på skolan (vi får väl se hur det går) utan i helgen är det bara jobb som gäller.
Jag ser fram emot nästa vecka för då har jag en lugn jobbvecka och har enbart ett prov som ska göras och det innebär att jag kommer hinna med saker som jag vanligtvis inte hinner med. Dvs städa, tvätta och sånt annat roligt, näe skämt åsido, det är väl inte direkt det roligaste men det behövs göras det med och det är skönt när det är gjort.
Vi ska även fira Mamma och John som har fyllt år och sen ska jag leka med Samuel, det gillas skarpt!

Igår hade jag en ledig dag, den spenderade jag först inne framför datorn och sen tog jag vara på alla solstrålar innan jag, Sebastian och Karin begav oss till Öland. Det är så vackert där, bara åka runt och känna lugnet. Skönt var det att komma hem till Kalmar och se lite folk och levande varelser, så vi gick en kvällspromenad och sen var det dags att åka hem och slappa i soffan innan läggdags. Det var en skön ledig dag och jag uppskattade verkligen att solen var framme, så nu har mina fräknar tittat fram :)

Nu ser jag att solen har kommit fram så jag tänkte ta och äta min lunch ute i solen och så säger jag hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar