Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

torsdag 9 december 2010

091210 9:21

Tiden går fort när man har roligt!
Men det går fort när man har mycket saker att göra, även om det inte alltid är roliga saker. Som i nuläget.. De som har köpt lägenheten skulle flyttat in 3 januari men har nu ändrat datumet till 17 december vilket är om åtta dagar. Jag är smått stressad då vi inte är färdiga i lägenheten än. Vi hade nämligen planerat att städa och fixa det sista helgen 17-19 dec, men tji fick vi!
Så nu är jag i lägenheten och har så gott som packat ner de sista smågrejerna (det är ju faktiskt det som är det jobbiga, allt smått skit!) och ska försöka hinna med att städa kök och badrum idag.
Och till råga på allt så jobbar jag hela helgen, 14.30-21.00 fredag, 8.00-21.00 lördag och 9.00-20.00 söndag, det gör inte saken bättre för då blir jag ännu mer stressad. Men det ska gå!
Och med tanke på att jag alltid försöker se det positiva så är det ju oerhört skönt att ha lägenheten ur världen redan den 17 dec. Då kan vi ta hela den helgen till att fixa i huset och få extra fint till jul.
Nehe, ville bara skriva ett inlägg - jag lever!

1 kommentar: