Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

lördag 8 januari 2011

080111 11:50

Nu är jag tillbaka!
Jag har varit borta ett bra tag, men i och med flytten så blev vi utan internet ett tag (vilket jag tycker var skönt!) , men nu är jag tillbaka!
Mycket har hänt sen sist och jag vet inte om jag har någon ork till att skriva ner allt utan jag tar bara det största.
Flytten gick smärtfritt trots att det kom flera decimeter snö samma dag som vi flyttade. Plus att det var översvämningar här och där, men vi klarade oss.
Julen firade vi hemma hos oss, så här var det fullt hus - 21 st blev vi tillslut. En mycket bra julafton.
Vi slog till på att fira nyår här (så nu har vi gjort det, nästa år får någon annan äran) så vi blev ett glatt gäng även då.
Trots att jag var trött framåt kvällen så vände det efter tolvslaget och det blev sängdags tidigt på morgonen.
Nu är det snart mitten av januari och det är mycket som händer framöver.
Men som jag har skrivit innan så är det bra att längta, så det är precis vad jag kommer göra :)
Vissa saker längtar jag lite extra till, som tex skidresan i mars, min bästa väns bröllop i maj och en BF som är beräknad i maj. Grattis till er alla <3

Nu ska jag ut till affären och handla lite. Ikväll blir det mys hemma hos Ida och Jörgen.
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar