Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

onsdag 21 april 2010

210410 13:55

Är glad att jag är den jag är!
Trots att värdet ute känns och ser ut som en kall höstdag så är jag glad idag.
Vad det beror på är mycket men en utav anledningarna är att jag fick reda på slutprovet i Vård och omsorgsarbete där jag fick VG - helnöjd! Nu väntas bara ett betygsamtal och sen är den kursen avslutad.
Tur var väl det att beskedet kom idag för i morse när jag började på den andra inlämningsuppgiften i Medicinsk Grundkurs så hade jag varken lust eller ork till att plugga, men det blev genast ändring när jag läst mailet från Emma.
Sitter jag här och funderar på om jag ska följa med Sebastian och köra lite spinning idag, är väl inte direkt jättesugen men jag vet ju hur skönt det känns efteråt.
Nu ska jag ta och dammsuga lite innan jag ska äta lite.

Chip chip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar