Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

fredag 29 januari 2010

290110 20:24

Jag är nervös och det pirrar i magen.
Idag har det varit mycket som stått på schemat men jag tror att jag har hunnit med det mesta. Började dagen med att ta en sovmorgon, det var otroligt skönt även att det bara blev till 7.30 men i vanliga fall går jag upp 5.45-6.00 så det var iallafall lite mer än 1 timme extra. Sen var det dags att göra chiliconcarne till 8 personer och det gick smärtfritt, medan de stod och puttrade på spisen så städade jag det sista och sen blev det ett par besök i tvättstugan.
Sebastian kom hem redan strax innan tolv så vi åt lunch tillsammans och sen hämtade jag upp all tvätt och gjorde iordning i garderoberna.
Nu i eftermiddag har vi varit i stan och köpt mig ett par vantar, varit på systemet och handlat grunden till resan :) och ätit sushi med Marcus.
Jag har precis packat klart väskorna, förutom toalettartiklarna för dom får jag vänta med till imorgon. Killarna sitter och spelar hockey och jag lyssnar på min grymt braiga musik på Spotify, just nu: LALEH - BJURÖKLUBB

Jag är nervös som fanken och det är nästan små fjärilar i magen. Hoppas inte jag bryter allt för mycket och att vi får bra väder.

Tänker på min mormor och extra mycket tankar går till henne på måndag! <3

Jag kommer inte uppdatera här förrän vi kommer hem, alltså tidigast på söndag nästa vecka. Men jag finns på mobilen.
Trysil, här kommer vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar