Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

torsdag 28 januari 2010

280110 7:34

Igår kom lönen & gissa om jag blev glad när det rullade in över 18000 på kontot!
Jag började dagen med att betala alla mina räkningar och sen begav jag mig till Gozzip. Eftersom min trogna frisör Anna hade slutat och börjat på ett annat ställe så var det för mig en ny tjej som skulle fixa mitt hår denna gång.
Det är alltid lite krux och så innan man känner sig trygg med sin frisör, men det här valet passade lika bra som handen i handsken.
Vi började med färgningen och numera är jag mörk och har en snygg lila slinga i luggen och klippningen var mest topparna och fixa till luggen eftersom jag vill spara till långt hår. Jag är supernöjd med resultatet och känner mig som en ny fräsch människa.
Efter besöket hos frisören som tog 2.5 timme (skönt med tid för bara sig själv!) så mötte jag upp Linda för att gå på stan och shoppa. Vi var lite överallt och det jag fick med mig hem var: ett svart och ett vitt baslinne, en svart stor tshirt med tryck, ett vitt linne med tryck, ett par svarta leggings, en mjukisdress, lösögonfransar + lim och ögonbrynsfärg. Jag är helnöjd med mina köp och längtar till jag får ha det på mig!
När Linda och jag var klara på stan hämtade Sebastian upp oss och vi åkte för att lämna Linda, sen tanka bilen och bort till City Gross för att handla lite käk.
Det blev korvstroganoff och sallad till middag igår och lite onsdagsmys sådär mitt i veckan ledde till att det blev ost och vindruvor till efterrätt - mums!
Jag gick till sängs ganska tidigt för jag var trött och idag vaknade jag hyffsat utvilad.


Lick it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar