Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

torsdag 28 januari 2010

280110 7:47

Det kostar att ha bra smink men tänk på att du ska leva med din hy hela livet!
Jag beställde smink från Stockholm för drygt en vecka sen och i tisdag fick jag hem det jag hade beställt. Jag har ännu inte hunnit testa det (mer än när jag testade det innan jag skulle beställa det) men ska göra det idag innan jag beger mig till stan. Så återkommer senare om vad jag tycker om det.

Egentligen har jag ingen lust alls att ta mig till stan idag, massa snö har kommit under natten och mer ska komma. Plus att jag har tvättstugan idag och måste dessutom städa.
Men jag glömde ju givetvis köpa ny mascara igår och sen ska jag lämna lite pengar till tatueraren.
Så det är bara att pallra sig dit.
Dags att sortera tvätten och sen påbörja städningen innan jag sätter på mig min make up och beger mig ut i snöyran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar