Om mig

Trekanten, Sweden
I början av 2012 förändrades mitt liv, den 24/1 blev jag nämligen mamma. Här får ni läsa om allt mellan himmel och jord, lite matlagningstips och ibland även ett och annat drinktips. Välkomna!

onsdag 17 februari 2010

170210 10:20

Jag är trött på detta vädret nu.
Det behöver inte vara varmt och strålande solsken och snön behöver egentligen inte försvinna helt, men det kan väl åtminstone sluta snöa. Det kommer ju för tusan bara mer och mer, åhh!
Idag är jag ledig men har ändå fullt upp, tvättstugetiden började redan vid 7.00 i morse så det var upp med tuppen som gällde. Städning står härnäst på schemat och nu vid 11.00 är tvättstugetiden slut så då ska det vikas och strykas och läggas in i garderoben (om det ändå kunde göra sig av sig självt!) .
Förhoppningsvis kommer Natalie hit idag och vi ska snacka skit men innan det ska jag göra klart middagen med, eller åtminstone förbereda den.
Imorgon är det träff i skolan så till dess behöver jag nog skriva lite till, alltså behöver jag plugga idag. Ingen vila ingen ro, vet bara inte hur jag ska hinna med allt.
Ge mig en dag till i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar